Wat Doen We Met Brood Dat Overblijft?

Brood is hele rare handel, ook voor de supermarkten en bakkers. Dus soms krijgen we 3 broden en de dag erop, kan het zomaar een auto vol zijn.

Wat er dan overblijft word uit de verpakking gehaald en in jute zakken gedaan. Dit brood wordt niet weggegooid, maar gaat naar een boer voor de koeien.

Bederfelijke Groente

Bederfelijke groente, wat we soms in overschot krijgen en we niet op tijd uit kunnen delen, neemt een vrijwilliger mee naar Kinderboerderij Canton.

www.facebook.com/profile.php/?id=100046889625587&locale=nl_NL

Oud Karton

Al dat boodschappen halen, brengt ook veel karton met zich mee. Dat wordt apart verzameld en word naar muziekvereniging PVO Soest gebracht.

www.pvosoest.nl

Kleding

Ook krijgen wij veel kleding aangeboden. Het geen dat wat langer aan het rek hangt, of als we echt teveel hebben, wordt gedoneerd aan Stichting Kinderhulp Tjernobyl in Soest.

www.kinderhulptsjernobyl.nl

Of naar Kledingbank Blaricum.