Het Bestuur

Wij allemaal weten wat armoede is en wat voor gevecht het kan zijn om je hoofd boven water te houden. En begrijpen als geen ander, hoe moeilijk het is, om toe te geven dat het niet meer gaat. De schaamte, hoe klein je jezelf dan voelt en de wirwar van regels en waar je wat extra's vandaan kunt halen.

Onze ervaringen, gebruiken we nu, om anderen te helpen. Om mensen ergens weer een beetje te laten leven, tijdens het overleven. Weer even die even glimlach te zien en te ervaren.

Anita Kuijer

Voorzitter

Onze dame, die de mensen voorziet van een bakkie koffie met wat lekkers. Even een praatje heeft voor iedereen. Ook is ze erg handig met Knutselen.

Piet Camper

Secretaris

De man voor het zwaardere werk, sjouwen en opruimen van de spullen die binnen komen. Ook is hij erg handig in klussen en die zijn er genoeg te doen.

Feikje Rademaker

Penningmeester

Over het algemeen erg druk, met overal boodschappen en brood halen en afval afvoeren. Ook is zij handig met socialmedia en de website.

Robin Camper

Vice Voorzitter

Onze man met de groene vingers, ook erg handig voor de wat zwaardere klussen.

Willemien Pfeifer

Deze dame is erg gezellig, altijd in voor een grapje en onze vaste koffiedame op woensdag- en vrijdagochtend.

Hennie Schimmel

Superhandig met de haaknaald en allerhande creatieve activiteiten. Is er voor een gezellig praatje en onze vaste koffiedame op woensdag- en vrijdagochtend.